𝒉𝒖𝒎𝒂𝒏! 🕊

𝒊𝒇 𝒊 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒊𝒔,𝒊𝒕'𝒔 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖

 

۲۱
۱۱ شهریور ۲۱:۵۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیونگگگگگگگ

انیوووووووووو^^

اومدی؟

هی بیب!
آره...اومدم دیگه

۲۱ مرداد ۱۱:۰۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیونگا

خوبی؟

اسکای گف با خوانوادت تماس گرفته

ولی پاسخگو نبودین

:(

چرا نمیای؟

فایتر!
میص

۱۷ مرداد ۱۳:۲۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

یاااااااا خعلی نامردی :(

۱۷ مرداد ۱۳:۲۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

میشه بیای لااقل بگی حالت خوبه

۱۷ مرداد ۱۳:۲۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیونگا کنچانا؟

۱۷ مرداد ۱۳:۲۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

دارم نگرانت میشم لنتی

۱۷ مرداد ۱۳:۲۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیونگ کجایی؟

۱۵ مرداد ۱۱:۱۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عااام

هیونگا

میشه کامنتای این پستو عدم بزنی

لااقلش برای منو

۰۳ مرداد ۱۳:۳۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

جرعت داری این حرکتو بزن اسکای شه

من ب خورشید گفتم دنبال یه وب برا چانبک میگشت

#اسکای!

 هوم...


۰۲ مرداد ۱۷:۳۵ Guess i'm not type ! 🐍🍻

عاووو

میخوای از همه ی اونوقت هایی ک ددی صدام کردی اسکرین بگیرم و بزارم هدرم فایتر کوچولو !؟

اسکایتر جاست !

سلام من خورشیدم ... و فایتر گف که بیام ..؟

هی خورشید :")
فایتر چرا گفته بیای؟:/

۲۶ تیر ۱۲:۱۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

چون هم برا من هم برا اون طولانیه :/

اسکای

فایتر

وی 

کوک

ریدی =.=

😹

فایری ب این خوبی...تو کیون دوتاتون

۲۶ تیر ۱۲:۰۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اصن مشخصه

برگشته میگه اسم کاپلیمون میشه اسکایتر

درحالیکه میشه فایکای(وتف چرا انقد شبیه های فایوه:/)

چرا اسمای کاپلیتون ی چیز خفن مث ویکوک درنمیاد؟!

مثلا...فایری!؟

۲۶ تیر ۱۱:۲۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

کی گفته اسکای تاپه؟

این داره برا خودش چرتو پرت میگه باور کن

میدونم ک تاپ نیس😹

۲۵ تیر ۲۳:۱۴ seveanth Skyy ... !

میدونی چیه اصن ؟!

ازت انتقام میگیرم !

ب هیون میگم ک چی توی جرعت بگه ک کونت صاف شه !

ساک عاف ساک عااااف^^

۲۵ تیر ۲۳:۱۲ seveanth Skyy ... !

وقتی ک من تاپم و اون یه بیبی کوچولو ی کیوته ینی خیالت راحت باشه !

هیونگ ! ب هیون بگو بت نگه هیونگ ! هاههه

دوس دارهههه

۲۵ تیر ۲۳:۱۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

یااااااااااا اسکای واقعا ک 

سانی عم همینو گف

عاخه وقتی سکرته دلیل نمیشه ک جفتش باشه :/

😹

۲۵ تیر ۲۳:۱۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیوووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگ

😣

نهههههههههههههههههههههههههههههه

نهههههههههههههههههههههههههههه

وای میخوام کلتو بکنم

140؟ وههههههههههههههههههه؟

وهههههههههههه؟

باشه حالا چون اصرار میکنی...

145

۲۵ تیر ۲۳:۱۰ seveanth Skyy ... !

منم همینو اولش گفتم 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

لول !

 

سولمیت:///

۲۵ تیر ۲۳:۰۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

چرا هفت اخه؟

من کجام شبیشونه گادنس

انی وی 

چ میفرماییدم؟

عاها کوعسشن تیری

از نظرت قدم چقده؟

حرف اسکایو نادیده بگیر

خب همه جات!

اسکای چیزی راجب قد و سنت بم نگفته! 😹
بنظرم...140!!!

۲۵ تیر ۲۳:۰۶ seveanth Skyy ... !

هیونگ 😹😹

کی گفته حالا فایتر پسره ؟!😹

شایدم دختره !

{الان دارم لذت اینکه بم سکرتاتو نمیگفتی درک میکنم ! لول!}

مینیکین...

نگو ک...
دوجنسس!؟ 😹

من جدا همه ی سکرتامو بت میگفتم!
اونشب کی برات ی طومار درمورد اون دختره تایپ کرد؟!
عمت؟

۲۵ تیر ۲۳:۰۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂

هیونگ من اوپای خیلیام😎

چرا هفت؟

وهههه؟

وههههههههه😥؟

اسکای گفته؟

تو روحتتتت

نه...خودم‌میگم😹

۲۵ تیر ۲۳:۰۱ seveanth Skyy ... !

من گه میخوردم ! 

راستش درمورد فایتر اصلا جنسیتش مهم نیس {با اینکه میدونم هاهاها} چون کوچولو و کیوتو خجالتیه ! 

درنتیجه نمیخواد فک کنی ک ینفر مث اون رضای نکبته :\

سار دهنتو...

دهنتووووووو

۲۵ تیر ۲۳:۰۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂

عاااااااااام میبی

سکرته^^

خاب دیگه چی بپرسم؟

عاهاااااا

هیونگ ع نظرت چن سالمه؟

ن...بگو ک پسر نیسییییی....

لعنتتتت بهتتتتت مینی اسکاایییسچکصنسوشنستنسست


تو؟۷ سال ^^

۲۵ تیر ۲۲:۵۷ seveanth Skyy ... !

یااااااا فایتر !

نیا اینجا همه چیو ب هیونگ بگو !

خودمون حلش میکنیم !

ببند مینی!

یادت رفتع همه چیتو بم‌میگفتی؟!
هق...
بایدم بگی!

۲۵ تیر ۲۲:۵۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عاااااااااح

چینجا وهه؟

هیونگ چرا دختر اخه؟

اخه اون یچیزی گف و منم مونده بودم ک چیکار کنم و بووووووووووووم 

کم مونده بود از خجالت بمیرم =(

خب از نظرت من کیوتم یا هندسام؟

حتی فکرشم نکن ک ب این سوالم بخندی

نگو ک پسری...

نگو ک اون مینیکین چریه گور ب گوری با یه پسر..........!!!
سوالش این بود؟ 😹
تو...جفتش!  😹

۲۵ تیر ۲۲:۵۳ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اسکای مگ انه

اخخخخخخخ نگوک بشدت ازش خجالت میکشم

هیونگ اصن نمیتونم بت بگم سیلور هیونگ =(

بنظرت من دخترم یا پسر؟

یپ آنه...

چرا! 😹
هیونگ بگو...اسکای زر میزنع!
تو؟!دختر!

۲۵ تیر ۲۲:۵۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

های هیونگ

چقد با اسکای همزمانین!

وتف...
چطوری فایتر؟=']

۲۳ تیر ۲۲:۰۷ seveanth Skyy ... !

on me یه کپی از chiken noodle soup عه !!

فاک ! واضحه !

صحنه ... و بریجش !!

باشه!

۲۳ تیر ۲۲:۰۶ seveanth Skyy ... !

هیونگ !!!

همین الان یچیزی فهمیدم !!

بازم...

چه چیزی؟!

۲۳ تیر ۲۲:۰۴ seveanth Skyy ... !

هیچی همینطوری ! :|

باش

۲۳ تیر ۲۲:۰۲ seveanth Skyy ... !

roses r red

violts r blue

i grade 7 so fuck u

چقد دلم برای این کصخل بازیه تنگ شده بود ! هاه

ک چی الان؟!

۲۳ تیر ۲۱:۵۶ seveanth Skyy ... !

بهت گفتم ک اسمامو خاص مینویسم کونی ! :\

آخه...انگار کلاس اولی

۲۳ تیر ۲۱:۵۱ seveanth Skyy ... !

نزار ک همه ی زارتو اینجا کپی پیست کنم تا بفهمی ب چ کوفتی میخندم هوز !

تونس هم کشوره اخه ... ولی کاشکی اونجا بودم !

خب بکن!اصن مهم نی‌...

😹سو...
Seventh
درسش کن رو مخمه =(

۲۳ تیر ۲۱:۴۹ seveanth Skyy ... !

😹😹😹😹😹😹😹😹😹شت

فاط احساس میکنم غیر از چن نفر هیچ ایرانی عی توی ویورس نیس :|

ب چی میخندی بچ="]

میدونم

۲۳ تیر ۱۶:۰۷ ☆●~●☆ Min Noora

اوموو

uwu*-*

۲۳ تیر ۱۴:۵۸ me lil bunny 🐰

فقط میخواستم بگم ببخشید

باشه

۲۳ تیر ۱۴:۵۸ me lil bunny 🐰

نهههه وایساااا

۲۳ تیر ۱۴:۵۶ me lil bunny 🐰

پس چرا ازم متنفری؟ ㅅ ㅡ ㅅ 

گاد...

هرچی میخوای فک کن
فلا

۲۳ تیر ۱۴:۵۴ me lil bunny 🐰

مگه من چه اشتباهی کردمم ㅅㅡㅅ ؟

هیچی

۲۳ تیر ۱۴:۵۲ me lil bunny 🐰

بجاش من خوب یادمه تورو^-^#

اون شب که با سارا اومدی دیدمت.

حالا کلا یادت اومد؟

هاه؟

تو؟
نمیدونستم تویی
و برامم مهم نی،باشه؟
بیخیال

۲۳ تیر ۱۴:۴۷ baby bunny 🐰

خوبم.خودت چی

حنانم

صِیم

واسا واسا
کلا اشتبا گرفتمت😹
حالا فمیدم...حنا

۲۳ تیر ۱۴:۴۴ baby bunny 🐰

خب؟

آها تو...

چطوری؟
اسمت...ندا بودی؟

۲۳ تیر ۱۴:۴۳ کریمه کریمی

😍

=]

۲۳ تیر ۱۴:۴۳ baby bunny 🐰

آره هیونگ

میشناسیم؟!

خصوصی میگم...

از کجا باید بشناسم

اوکی

۲۳ تیر ۱۴:۳۷ baby bunny 🐰

چه کولع^-^

یپ بیبی بانی

کوله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Send ma whiskey with no ice! 🍫

#nothin'
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان