𝒇𝒂𝒅𝒆𝒅 ...

 

Devine Channel - faded Loopy ft. Chanyeol

۱۴
۲۵ شهریور ۲۰:۱۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نیستم

زورگووووو

هستی

۲۴ شهریور ۱۴:۴۱ ☆●~●☆ Min Noora

هیونگ ما خیلی برخورد نداشتیم؟*^*

نه :"
داشتیم؟:"

۲۴ شهریور ۱۲:۵۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیونگا

من پیشی 

نیستم

عیح

:(

هستی

۲۱ شهریور ۲۰:۱۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هیونگ گور ب گور شده-_____________-

پاشو بیا عح

پیشی عصبانی میشود*

۱۷ شهریور ۱۸:۳۷ ☆●~●☆ Min Noora

نات بد 

تو خوبی هیونگ؟؟

میشناصی که😹😹😹

خوبم!

خیلی برخورد نداشتیم ولی میشناسمت'

۱۷ شهریور ۱۶:۴۶ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هیونگ زنگ بزنم مامانت !؟

+1 585 3323839

بزن

۱۷ شهریور ۱۶:۲۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

خونه !

گور!
منظورم این بود ک آنی یا چی
خب...همینجا کد بده...
شماره هه چی بود؟

۱۶ شهریور ۲۰:۱۸ 하니예♥ 다이너마이트

:"(

من

هانی18

 

...خوشبختم ک

۱۶ شهریور ۱۲:۴۱ ☆●~●☆ Min Noora

هیونگیییT^T

کوجا بودی توو*=*

دلم تنگیده بود براتتتتتT=T

هییی...حالت چطوره؟!

۱۶ شهریور ۱۱:۳۴ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

اوووو پ اوکیه

هوم لعنت بهش

۱۶ شهریور ۱۱:۳۲ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

بد -_-

چ کنم خب...
چیزای وحشتناکی داشتم ک باید بش فک میکردم

۱۶ شهریور ۱۱:۲۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

ولی منو میشناسی^^

یپ فایتر

۱۶ شهریور ۱۱:۲۶ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

رع ..

خو چخبر ؟

مدتی ک  نبودی اصن یاد ما بودی ؟

خبر خاصی نیس...
حقیقتا...نه زیاد!

۱۶ شهریور ۱۱:۲۳ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

http://saibot.blog.ir/post/%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D9%81%D9%88%D8%AA-Dr-Cyber32

ب جز این کلا خوبم

عاه...چ بد...
بیخیال،عادت میکنی...به نبودنه بعضیا...

۱۶ شهریور ۱۱:۱۸ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

اخه دکتر سایبر فوت کرد هیونگ ..

دکتر چیز چیه!؟

۱۶ شهریور ۱۱:۱۶ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

ظهر ک مامانم اومد زنگ میزنم میدم بت

یا همین جا

خیلی اتفاقای مهم افتاده !

فاکیو چرا فقط موقع اتفاقای مهم یه بلایی سر لپ تاپم میاد!
همش تقصیر توئه..
شب بده..بزنگ

۱۶ شهریور ۱۱:۱۵ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

یپ نات بد 

تو چی ؟

من اوکیم!
توام اوکی باش

۱۶ شهریور ۱۱:۱۳ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

بیا تل

لنتی من بت اینجا پ دادم...
ولی انگار نداده بودم!
گفتم تله بفاک رفت...
رمز میخاد دوباره
و حدس بزن شماره دست کیه؟
تو!

۱۶ شهریور ۱۱:۱۲ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

مُحَنام همون هیون

یح حق میدم

عح تو...
یادمه!
هاه...
اوکی ای؟

۱۶ شهریور ۱۱:۱۰ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

نشناختی ن ؟!

آشنایی
ولی حق بده...
دوماهیه نیستم

۱۶ شهریور ۱۱:۰۸ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

انیوووو خوبی ؟

هی؛
خوبم!

ها /:

ها!

عه 😐😂 چه جالب 😂/:

میدونی جالب تر چیه؟!
بعدا یه نسبت خانوادگی باهاش پیدا میکنی که حتی فکرشم نمیکردی!

هیونگ میگم (:

اوک نوپرابلم هیونگ (:

ایتس اوکی بیبی!
دقیقا صد و بیستمین خواهر ساری!
همون...اسکای

هلیام

14 سالمه

ارمی اکسوال وانس

بایسامم جیمین چان و مومو

خواهر اسکای نیز هستم /:

کیوت...خوشبختم!
بلو بی میتونی صدا کنی...یا حتی هیونگ!
اسممم ترجیحا نمیگم دیه...

عه خوش برگشتی (:

نمیشناسم مگه ن؟
ولی...تنکیو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Send ma whiskey with no ice! 🍫

#nothin'
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان