𝑫𝒂𝒘𝒏.

𝑰'𝒍𝒍 𝒉𝒐𝒍𝒅  𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒈𝒐 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈

وقتی شرآیط بهم ریخته،دستتو میگیرم

𝑰'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒅𝒖𝒔𝒌 𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒂𝒘𝒏

من از غروب تا طلوع آفتاب باهاتم .

۹
۲۶ شهریور ۰۹:۲۰ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

چرا هیونگ :[

من پسر خوبیم :[

وتف !

۲۶ شهریور ۰۹:۱۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هیونگ :[

تورخدا این فاکیا ر بسان

نمیخام

۲۶ شهریور ۰۹:۰۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

ریدم ت هدرت هیونگ

عوضی .. هق

چرا فقط عنوان وب یکم کنارتر نیس ..

۲۶ شهریور ۰۹:۰۴ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هرکاری بگی میکنم  !!!!

هیونگ من اینجا ابهتو ابرو دارم !

هدر لنتیم ... ریده شده

۲۶ شهریور ۰۹:۰۲ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هیونگ اینا ر عدم بزن !

محض رضای فاک !!!

بلاح بلاح

۲۶ شهریور ۰۹:۰۰ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

لنتی ! یه نفر بیاد وب چی فکری میتونه بکنه !!!

فک کنه ک یه سابی !

۲۶ شهریور ۰۸:۴۴ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هیونگ این کامنتارو سانسور کن .. !

نمیخام

۲۶ شهریور ۰۸:۴۰ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

یه بار اینکارو کرد ک .. اوم

میدونی ک تهش ب تخت ختم میشه .. هق

کامان ..

۲۶ شهریور ۰۸:۳۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

کدوم روزی بود ک من یادم نی ؟!

گه نخور

۲۶ شهریور ۰۸:۳۴ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

بگیرم ؟!

فق بش تبریک بگم ک تونسته یه ماه منو تحمل کنه !

تو واقعا نیاز نداری از یه نفر بخاطر اینکه تحملت کرده تشکر کنی !
ب تخمشم هس ...
چون اونروز  ، وقتی دید ناراحتی اومد و معذرت خواست *خیلی خوشالم ک روز قبلش لفت ندادم از تل و اون صحنرو دیدم !! *

۲۶ شهریور ۰۸:۲۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هیونگ بنظرت ماهگرد

ب تخمه داداش هس ؟!

ماهگرد چ فاکی-
جر ...
نگو ک میخای ماهگرد بگیری ؟

۲۵ شهریور ۲۱:۲۴ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

تربیتم میکنه هیونگ ..

بیخیال

ایان .. 

فم بیان میخاد بزنه .. عح

پف ..
فم ؟ تو بیان ؟
کصخلانه ترین و احمقانه ترین چیزیه ک شنیدم ! ..
احتمالا اون بیکارترین موجود جهانه

۲۵ شهریور ۲۱:۲۱ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

نمیدونم

نگرانم مزام درسات شم :(

ن ..
مزاحم نیستی ولی درکل داشتم میرفتم دیه

۲۵ شهریور ۲۱:۱۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

^^💜

فعلا

کجا ..
فلا

۲۵ شهریور ۲۱:۱۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

بلوبری عایز مکس فیت یونگی .. هق

بیخیال وتف

۲۵ شهریور ۲۱:۱۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

کون هرکی غیر ع اون !

اصن نمیتونم تصور کنم این موضوعو ک بتونم اونقدر خشن باشم ک ..

هق

جزییات مهم نی

اون .. یه گربه ی وحشیه 

میخام اهنگ بنویسم براش فاک

نانن عوکه !
نیاز بود بگمش !

۲۵ شهریور ۲۱:۱۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

قربانت😂😂

حم ..

۲۵ شهریور ۲۱:۱۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

دیوونه ای دیوونه😂😂

در جریانم .. مرسی از یادآوریت

۲۵ شهریور ۲۱:۰۷ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هیچوقت ب این ک یه روزی ب قلاده عو گوش مینیاتوری و هانسر واکنش نشون بدم و بخوامشون فکرم نمیکردم !!

این فاکیا ر بسان !!!

وتف !
فک میکردم بیشتر بخای بزار کون یکی
تریسام..

پیداش کردم !!!
Royal Servant
ویژوالش ضعیفه، باهاش جق ممنوع!

۲۵ شهریور ۲۱:۰۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

:(

نمیخوام بری

ولی

اگ درسات صدمه میبینه

اصلا نیا

ب هیچ وجه

نباید ب درسات لطمه ای وارد بشه

الان ک اینو گفتم دلم میخاد هرروز بیام!

۲۵ شهریور ۲۱:۰۴ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

جیرینگ^^

دیگه نرو و بیشتر بیا لدفن

فایتر من واقعا درگیر درسامم
ولی اگ بتونم میام .. قول !

۲۵ شهریور ۲۱:۰۳ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

اون مانگاعه ر لینکش بده بم

هاها

من ترس ع ارتفاع دارم اصن

توش royal داشت
بزا بگردم ..

۲۵ شهریور ۲۱:۰۲ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

هیونگ ..

فک نمیکردم اینو بگم .. اما

من .. مازوخیزم دارم !!!

میدونستم !
هاه ..
هاااااااه ..

۲۵ شهریور ۲۱:۰۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂هی

هیچم اینطوری نیس

من دارم احساس واقعیمو میگم

نیدید چقد بت پیام دادم :(

اوکی من باورت میکنم !

۲۵ شهریور ۲۱:۰۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عی بیذوق^^

هیونگ گوگولی من

پس میگم ک خیلییییییییییییی دلم برات تنگ شده بودش^^

انگار میخای کونه یکیو بسوزونی ک داری ب من اینارو میگی !
میص یو تو .. به هرحال

۲۵ شهریور ۲۰:۵۹ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

منظورم ب گا سگ ب معنای واقعی کلمه !

تازه گف :

ابهتت...امشب..دیگع نداریش..

:]

سادیسم .. داره ..

انتظار داشتم بخاد بیاد تو خونتون
و توی تراس .. (همون مانگائه .. )

۲۵ شهریور ۲۰:۵۶ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂🙌

هیونگا میدونی ک خعلی دلتنگت بودم ن :(؟

حقیقتا .. نه ..

۲۵ شهریور ۲۰:۵۵ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

ابهتمو کوین دیروز ب گا سگ داد :]

خوب .. تقریبا

ت روال ؟

بعد از اون چتایی ک من دیدم ...
فک نکنم ابهتی .. مونده باشه برآت
روآل ..

۲۵ شهریور ۲۰:۵۲ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

شعععععععععععععععععتتتتتتتتت

XD

اسکایا ب ابهتت نمیخورد ب هیونگا بگی دد

من .. باباشم
تازه .. بابای خونیشم !

۲۵ شهریور ۲۰:۵۰ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

میس یو تو دد :[

چطوری هوم ؟!

۲۵ شهریور ۲۰:۰۲ ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

دد

اسکای .. میص

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Send ma whiskey with no ice! 🍫

#nothin'
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان