𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 -

چانبک ایز فاکینگ ریل..

 

 

 

خدافظ

۱۳
۱۳ بهمن ۱۸:۵۱ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 ؛

های

میدونی اسکای کجاس؟

۱۶ آبان ۰۹:۵۹ یاسمن گلی:)

:)

۰۷ مهر ۰۹:۳۳ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ت حتی ی دلیلم نگفتی

بعد میگی لوسم ؟

هق

من خعلی هم خوبم

دلیل نمیخاد ک...

اینا...همی الانم لوسی

۰۷ مهر ۰۹:۳۱ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ایح

اصلنم نیستم

ب این خوبی

والا

هرچی من میگمه...

هستی...پس هستی

۰۷ مهر ۰۹:۲۷ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

کجام لوسه ؟:|

همه جاهای لعنتیت بیخیال

۰۷ مهر ۰۹:۲۵ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

نپ

ولی پیلیز

فقط میخامبدونم چرا میگی لوس 

جاس دت

چون هستی!

۰۷ مهر ۰۹:۲۴ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

کام عاااان 

بگو دیگ

مجبور ک نمیتونی بکنی!

۰۷ مهر ۰۹:۲۱ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

بگو دلیله فاکیت چیه !:|

نمیگم..

۰۷ مهر ۰۹:۲۰ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

دلیل فاکیت چیه ؟:|

یه دلیل فاکیه..خیلی فاکی..

۰۷ مهر ۰۹:۱۸ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

نیستم لنتی

اخه کجام لوسه ؟:|

هستی میگمم

۰۷ مهر ۰۹:۱۶ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

بیشور :|

دیگ در اون حد نیستم 

هستی

۰۷ مهر ۰۹:۱۴ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ینی اتقد لوسم ؟:|

یپ..

۰۷ مهر ۰۹:۱۳ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ی کصخل ب اسمه هلنا

پشم واقعا

کجا من ۱۷ پسر میزنه حاجی ؟:|

نمیخام تو شبیه دختربچه های کلاس اولی ای...

۰۷ مهر ۰۹:۱۰ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

هوم 

عااا تازه گف پسرم هستم 

ودف ناموصن !!

ن...جر

جدا کی اینارو بت گفته!

۰۷ مهر ۰۹:۰۷ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

خب منم اونجوریم

هر کی میاد میگ۱۷

بات من ی اسکله ۵ ساله ام !

آره تو...یه اسکل 5 ساله ای

و هر نره خری که گفتی 17 سالته گوه خورده

۰۷ مهر ۰۹:۰۵ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

یو نو 

رفتارات بزرگ میزنی

اه حتی بیشتر از نظر خودم بچم!

۰۷ مهر ۰۹:۰۲ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

عح

گفتم بالاتری

هوم؟

چرا...؟

۰۷ مهر ۰۹:۰۱ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

داری میری ت ۱۶ ؟

ینی ۱۵ ؟

آره!

۰۷ مهر ۰۹:۰۰ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

بامزه

...

فک کنم ۱۶ بودی !

ن...هنوز 16 نیستم...

گفتم ک..

۰۷ مهر ۰۸:۵۸ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

خب نم ینی میدونستمم یادم نی 

وات اور

بگو دیگ

خب ببین...12 روز دیگه...تقریبا...میشه 145 سالم ...

آره

۰۷ مهر ۰۸:۵۶ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ت چن سالته ؟:|

وتف!!!؟

۰۷ مهر ۰۸:۵۴ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ن بابا

من گذاشتمش ینی منتشرش کردم 

با نویسندش زر زدم گرفتم

هاه..اوکی اوکی..

۰۷ مهر ۰۸:۵۳ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ولی کوکویه

اه گاد چقد گیجم خوبه خودم گذاشتم !

حالا هر چی

بخونی شق میکنی

واسا...تو نوشتی؟ یا فق گذاشتیش

۰۷ مهر ۰۸:۵۱ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

نگو

خعلی جذابه وقتی تاپه عفففف 

کراشم رو تاپیش اصن

http://fan-fic.blog.ir/post/26

حالا نم این کوکویه یا ویکوک یادم نی

کاپلشو زده ویکوک ک!

گاد تنکس..

۰۷ مهر ۰۸:۴۶ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

اخ یکی دارم کوکوی

اصن همه شقن روش ... عففف

محض رضای فاک...کوکوی!!!

این یکی دیگ...
اون خرگوش کیوت چطو میتونه تاپ باشه!

۰۷ مهر ۰۸:۴۴ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

اگ گی بودن ..

هق

اصن به دنیا شیرینی میدادم !

نیاز دارم ب یه فیک اسمات الان!

۰۷ مهر ۰۸:۴۲ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ارزویی بسی محال ..

یپ..

ب طرز فجیعی اگ همشون گی بودن،از شدت خوشحالی خودمو از یه پل پرت میکردم پایین...
تف

۰۷ مهر ۰۸:۴۰ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

وات اور ..

ویکوک ایز فاکینگ ریل !~

فاک کاش همشون گی بودن!

۰۷ مهر ۰۸:۳۷ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

ت مگ خودت قبلا نمیگفتی ویکوک ریله ؟:|

 

 

نپ

هنوزم میگم!

ولی مشخصا اینهمه مومنت،اونم جلوی دوربین،شبیه فن سرویسه بیشتر..
ولی...اون چانبک لنتی...عحح

۰۷ مهر ۰۸:۳۴ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

هر کصی ک هس ویکوک ایز ریل ..

جاست فاکینگ چانبک ایز فاکینگ فاکینگ ریل!!!!



باشه؟!

۰۷ مهر ۰۸:۳۲ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

سو سو

کسشره ..

۰۷ مهر ۰۸:۳۰ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

عح خیر فقط ویکوک

رح کل بوی بندای کیپاپ گـیـن!؟

۰۷ مهر ۰۸:۳۰ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

نپ فقط ویکوک

عح خفه شو چانبک فقط...

۰۷ مهر ۰۸:۲۶ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

لایک ویکوک

نع..

فقط چانبک فاکینگ ریله

صحیح :|👌🏼

شت~

۰۷ مهر ۰۸:۲۲ کافه ذهن ☕☕

:/

:")

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Send ma whiskey with no ice! 🍫

#nothin'
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان